Monday 8 July 2013

Βουβοί ψίθυροι

Το ξημέρωμα απόψε μου 'φερε στο νου τα περασμένα'
μέσα στα στοιχειωμένα μονοπάτια του
διαβαίνουν οι αναμνήσεις, σαν ξωτικά, που χάθηκαν
στον κάμπο, μέσα σε σκοτεινό δάσος διαβήκανε
κι εκεί πια ξεχάσαν.
Η ψυχή μου μέσα τους επαγρυπνεί,
και μια ύπαρξη εκεί σαν γριά σκυμμένη
τα ξεφτισμένα όνειρα βουβή ξαναϋφαίνει
και δε μιλά'
τίποτα πικρόχολο δε λέει
μόνο αμίλητη και αγέρωχη κοιτάει και περιμένει.
Σεβάσμιο το πρόσωπό της και ας έχει διαπράξει λάθη στη ζωή της'
είναι ο νεανικός εγωισμός της που την κάνει να σιγεί.
Και ας προκαλεί στους τρίτους οργή. Όπως κι εγώ που τη συντηρώ.
Εντούτοις η ψυχή μου την οποία υφαίνει
θα την ευγνωμονεί
και δη περισσότερο
όταν βρει το κουράγιο
τω σώματι να με συναντήσει.
Ποτέ δε ζήτησα εγώ να με φιλήσει.
Αλλά με ώριμα χείλη να μιλήσει.



8 comments:

  1. master piece!
    pl wreo. ean sinexisis dn xerw poy mporeis na ftaseis. alla sigoyra epithimo na gnoriso.

    ReplyDelete
  2. Χαχαχα, πού να φθάσω; Λίγο πριν το Νόμπελ; Χθες μιλούσα με ένα φίλο Ιταλό και μου λέει 'τι κάνεις;', λέω 'γράφω ένα ποίημα' και μου απαντά 'wow, είσαι ο καινούργιος Δάντης Αλιγκέρι. Θα διαβάζουν οι μαθητές τα ποιήματα σου στα σχολεία!'
    Μάλιστα. -.-
    Ας ηρεμήσουμε λίγο :Ρ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dn to eixa sto mialo m gia toso travigmeno sto mialo m. Alla pote mn apokliis tin pithanotita gia megala pragmata gt pote dn xereis
      ti paramonevei stin epomenh gonia

      Delete
    2. Γιατί το είχα εγώ; Ο ιταλός το θεώρησε ποιος ξέρει τι... Καλά, σε μεγάλα πράγματα προσπαθώ να στοχεύω, αλλά όχι από την ποίηση.

      Delete
    3. Pantos genika eisai xarismatikh. oti ki na exeis sto mialo soy tha ta o katafereis. Ayto einai to mono sigoyro :).. soy eyxomai kathe kalo na to vreis mprosta soy

      Delete
  3. Να 'σαι καλά, φίλε μου :*

    ReplyDelete
  4. Εξαιρετικό! Δίνει στον αναγνώστη φανερά τη δυνατότητα να το αντιληφθεί όπως αυτός -ενστικτοδώς- επιλέξει! Έντεχνη δημιουργία. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αφανές ένστικτο - καλός τίτλος για επόμενη δημιουργία :Ρ

      Γενικώς, σίγουρα ισχύει το ενστικτωδώς, αλλά πόσο ισχυρές είναι και οι στοχευμένες καταγραφές; Συμφωνείς; Με προβληματίζει και με συνάμα με χαροποιεί ώρες ώρες η ύπαρξή τους.

      Παρολαυτά, η έμπνευση σίγουρα προέρχεται από μούσες και "βρο-μούσες", υπονοώντας όμορφες και άσχημες εμπειρίες αντίστοιχα [θα διεκδικήσω πνευματικά δικαιώματα για αυτή τη σαχλή παρομοίωση].

      Ευχαριστώ πάντως :)

      Delete