Wednesday 5 June 2013

Ονειρεύτηκα τον Edgar Allan Poe

Μα, δεν έγειρα πάνω στην καρδιά μου
για να δω εφιάλτη,
μαύρες και μακάβριες εικόνες.

Η καθημερινότητα μας
γίνεται ορατή κι επαναλαμβάνεται
διαφοροποιημένη στον ύπνο μας.

Τόσοι μήνες ευτυχίας με
μικρά κι αμελητέα προβλήματα να γεννιούνται
κι όμως, κανένα δυσάρεστο όνειρο.

Χθες είδα τον Poe - το γνωστό - με ξεκούρδιστη
κιθάρα ν' απαγγέλλει την αυτοβιογραφία του.
Σε φίλησε σταυρωτά, προτού σε παραδώσει σε μένα.

Ναι, ήσουν κι εσύ εκεί. Είχες καταφέρει
να έλθεις παρά την απόσταση, παρά τον πόνο.
Με κοιτούσες έχοντάς με αγκαλιά.

Το κλίμα ήταν δακρύβρεχτο.
Όλοι μάς άφηναν διότι δεν άντεχαν την εικόνα.
                                                                               Ο Poe  τότε πέθανε.

Εσύ τον έβλεπες νεκρό' εγώ έτρεφα
ελπίδες αναγέννησης.
Με φίλησες και τον ξέχασα.

Ήσουν καθ'όλη τη διάρκεια κοντά μου,
παρόλο που κάποια στιγμή έπρεπε
να γυρίσεις στα δρύινα βαρέλια σου.

Ομολόγησες πως ήταν σαγηνευτικές
στιγμές παρά το λίγο που κράτησαν.
Υπερβήκαμε τη φύση.

Πώς να ξεχαστεί το έντονό σου βλέμμα,
                                               η ερωτική φωνή,
                                                          τα τρυφερά άκρα;

Μάλλον δεν ονειρεύτηκα τον Poe, αλλά εσένα.
Αυτός ήταν κομπάρσος
σε τούτο το ερωτικό κατασκεύασμα.

Δεν ήταν εφιάλτης αυτό που είδα.
Αυτό το όνειρο θερινής νυχτός.
Ήταν προοικονομία.





(Real dream as seen - 1.6.'13)

8 comments:

  1. Βρε γλυκιά μου, μέχρι και τα όνειρά σου είναι άλλου επιπέδου! Δηλαδή, τρομερό!

    ReplyDelete
  2. Χαχαχα :Ρ

    Είδες; Και φιλοσοφημένος ύπνος, Δημητρούλα μου. Bien sur.
    Ομολογουμένως, υπερτερούν τα αλλόκοτα όνειρα και οι γάτες που μου ορμάνε :Ρ Τις αντιμετωπίζω και τις νικώ στο τέλος, πάντως.

    Το συγκεκριμένο ήταν πολύ σκοτεινό. Έπαιζε και ο Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ :Ρ Την υπόθεση, γενικά, τη διάβασες.

    ReplyDelete
  3. Ma toys theoys! ayto to oneiro eitan pioisi eitan trela!
    Ti tixeri poy eisai ki ides tetio thema.. o poe eitan ekei ayto einai timi soy ma pio pl timi na niothi aytos poy eitane mazi soy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το θέμα είναι πως ούτε αυτός που ήταν μαζί μου ούτε ο 'Πόε' θα είναι κυριολεκτικά μαζί μου :Ρ γενικά, ίσως, να είναι αυτός. Ο Πόε, όπως φαίνεται, με τίποτα :Ρ

      Delete
    2. Kl na pathoyn... aytoi xanoyn :)
      pantos o poe einai stis kardies olon oson ton agapane...
      zei anamesamas!!

      Delete
  4. Πόσο σωστό αυτό που είπες :)

    ReplyDelete
  5. χαχα, ευχαριστώ, ορτυκάκι :*

    ReplyDelete